De eerste week in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jamie Kradolfer - WaarBenJij.nu De eerste week in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jamie Kradolfer - WaarBenJij.nu

De eerste week in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Jamie

09 Februari 2013 | Australië, Sydney

Lieve allemaal!

Eindelijk na een aantal dagen is hier mijn eerste verhaaltje.
Er is al een hoop gebeurd in die korte periode.
Laat ik beginnen bij het begin, afscheid.

Het afscheid nemen was echt vreselijk kan ik je zeggen.
Ik ben daar niet voor in de wieg gelegd!
Gelukkig ging het snel beter. We hebben een leuke groep en achter de douane raakten we snel aan de praat.

we mochten vrij snel boerden en begonnen aan die vreselijk lange reis. Ik kan jullie vertellen, het viel reuze mee!
We hebben 2 tussenstops gehad. De eerste was in Bangkok (11uur vliegen). Tijdens de eerste vlucht heb ik niet geslapen. Tijdens deze vlucht gebeurde er iets heel vreemds. Er werd omgeroepen dat een passagier met spoed medische hulp nodig had en of er een arts aanwezig was. Je begrijpt dat iedereen schrok. We hebben hier niets met van gehoord of gezien gedurende de rest van de reis. Tegen de tijd dat we aankwamen in Bangkok was het inmiddels 1 uur 's nachts Nederlandse tijd. Ik begon wel een beetje moe te worden. We hadden daar gelukkig maar 1 uur te wachten op Bangkok. De rest van de reis ging vrij snel. We hadden een stop in Taipei waarbij we een paar uur konden slapen in een heerlijk hotel. Dat deed ons goed. Om 11.30 locale tijd kwamen we EINDELIJK aan in Sydney.

Australian backpackers (de organisatie waar ik heb geboekt) stond ons op te wachten. We zijn meteen doorgereden naar het opera house en de harber bridge. De zon scheen goed het uitzicht geweldig. Jaaa ik was in Sydney!!!! Het besef kwam eindelijk een beetje. Toch had ik het de eerste dag heel erg moeilijk. Er gingen wat kleine dingen fout maar op dat moment leek het het heel groot. Ik verlangde heel erg naar huis.

De tijd die volgende was niet zo interessant om over te vertellen. Veel geregel en inchecken in je hostel etc.

De 2e dag gingen we naar de bank om een Australische bankrekening te openen. We gingen lopen naar de bank. WAUW!
M'n heimwee van de dag ervoor was compleet verdwenen! Wat een geweldige stad. We waren allemaal zo onwijs aan het genieten en hadden een super leuke tijd met de groep.

Het is nu half 8 in de ochtend en kan jullie nog veel meer vertellen maar dan houdt deze blog nooit op. Wel wil ik jullie nog even meenemen naar gisteravond. We zouden gisteravond mee gaan met een party bus met de hele groep! Onderweg naar de bus kwam er een dakloze straatentertainer naar me toe en hij vond mij zo mooi zei die en hij begon voor me te dansen. Ik vond het zo hilarisch ik ben spontaan met hem mee gaan dansen. De camera's kwamen tevoorschijn en ja hoor Jamie was weer middelpunt in Sydney. De groep lag helemaal in een scheur. Daarna gingen we naar de partybus.

Wat een ramp!!!! Voor wie Jersey shore kent. Dat was het!! Allemaal Engelse dronken mensen, handtastelijk en heel uitbundig. Bij de eerste stop hebben we met z'n 9en besloten dit gaan wij niet doen. We zijn uitgestapt en met z'n alle terug gelopen naar het hostel. We kunnen er nu wel om lachen. Maar wat een ramp.

Nou lieve allemaal ik ben bijna klaar hoor. Ik heb heel veel contact met familie. Ik ben heel de tijd aan het sms'en en bellen met Ricky een soort neef van me. Super leuk! Ik zie hem binnenkort! Vandaag gaan we een cruise doen door de haven van Sydney en morgen jaja..... Ga ik surfen!

Hier vertel ik weer alles over in mijn volgende blog
Mis jullie en denk aan jullie.

Tot snel liefs Jamie

  • 09 Februari 2013 - 22:00

    Tanita:

    Stoere chickk!

    In die paar dagen al zoveel meegemaakt, geweldig!!
    Ik kijk nu al uit naar je volgende verhalen!

    Dikke knuffel

  • 11 Februari 2013 - 11:27

    Sofie:

    Hi Jeem!

    Gaaf allemaal alweer zeg! En surfen! Woohoo!
    Ik lees alle verhalen hoor!

    Dikke kus uit Utrecht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Jamie

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 4884

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: