Vergeten te vertellen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jamie Kradolfer - WaarBenJij.nu Vergeten te vertellen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jamie Kradolfer - WaarBenJij.nu

Vergeten te vertellen

Blijf op de hoogte en volg Jamie

09 Februari 2013 | Australië, Sydney

Laat net mijn eerste blog aan m'n reisgenootjes lezen. En uiteraard ben ik nog wat belangrijks vergeten te vertellen. De eerste avond!

We hadden met z'n alle een bbq op de rooftop van een gebouw. Super gaaf! En ja hoor op m'n eerste avond heb ik iets vreselijks gedaan. Ik heb kangoeroe op! Ik wilde eerst niet maar we hebben het met z'n alle gedaan. Het smaakte best goed.

Ook heb ik de eerste avond het wel bekende backpackers drankje goon gedronken. Het is gemaakt van wijn bestandsdelen en... Niet schrikken... Vis, noten, melk en eieren. Klinkt vies maar het is best te drinken.

Na de bbq onze eerste stapavond in Sydney. Dat is hier wel echt hot. Op de dansvloer zei Hilde , mijn reisgenootje, we zijn gewoon aan het stappen in freakend Sydney. Het voelde echt amazing!

Nou dat was het weer

See you later mate!!

  • 09 Februari 2013 - 22:04

    Manon:

    Hè Jamie,

    Ahhhh wat een leuk reis verslag!!! Kangoeroe neeeee ;) maar kun je weer afvinken!
    Geniet er maar van, hier is het weer aan het sneeuwen..

    Liefs van Yoram en Manon

  • 12 Februari 2013 - 00:34

    Roxan:

    Hallo lieve Jamie,

    Wauw wat een verhaal joh! Nu al zo veel meegemaakt en leuks te vertellen. Dat belooft veel goeds voor de rest van je tijd in Australië :)
    Ik moest veel aan je denken afgelopen week. Was zo benieuwd en vond het zo spannend voor je!
    Ik kijk uit naar je volgende blog. Heeeeeeel veel plezier! Ga lekker genieten!

    Dikke kus&knuffel

    Roxan (&Jesper)

  • 14 Februari 2013 - 10:34

    Cindy En Charles:

    Hallo lieverd,
    We vinden het erg leuk om zo met je mee te lezen en wat je allemaal beleeft.
    Doe voorzichting, geniet en heel veel plezier!!!

    xxx Cindy en Charles

  • 15 Februari 2013 - 10:27

    Pauline:

    Hi Jamie,ik heb je reisverslag gelezen het lijkt me helemaal te gek daar .geweldig dat je deze stap hebt genomen. Volgens mij heb je echt superveel lol .jammer dat ik je geen gedag kon zeggen maar,ik ga alles van je volgen hele dikke knuffel van ons allemaal.hele fijne tijd.
    Pauline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Jamie

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 4893

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: